rajmodely.cz (nově RajHracky.cz)

Dalším e-shopem, kterému je - (nejen) podle mých osobních zkušeností (viz Heuréka.cz) - lepší se zdaleka vyhnout je bratislavský Raj System, s.r.o. alias Raj Modely.cz respektive od r 2022 přejmenováno na RajHracky.cz s přemístěním do Senice

Před Vánoci 2017 jsem dostal "nápad" objednat si v e-shopu RajModely.cz(sk) v Bratislavě model Minichamps 1/43 Aston Martin V12 Zagato - ADAC Zurich 24h-rennen 2011. Objednal jsem jako dobírku za 2006 Kč s dodáním přepravní společností GLS se kterou mám velmi dobré zkušenosti. Krátce po objednání mi přišel mail s číslem zásilky a kam se mám obrátit, kdy by nebylo do dvou dní dodáno. Hned další den mi přišlo, že odesílají DHL (tedy s dodáním PPL) a zcela jiné číslo zásilky. Už to mi přišlo takové nějaké divné. Když jsem to v týdnu před Vánocemi rozbalil, tak tam bylo "něco" zcela jiného - model 1/43 Schuco: Mercedes-Benz S-Klasse, takže fázi těšení vystřídala fáze totálního nasrání. Splést si tyto dva modely - zvláště když je fakturován model PMA MINICHAMPS a v zásilce mátě nějaký "šmejd" od firmy Schuco - to snad ani nejde. Viz fotečky modelů.

Na můj mail co mi to poslali za šmejd místo objednaného modelu, přišla odpověď, že prý se spletli a prohodili modely u dvou objednávek, to prý že se občas stává. A že mi rozhodně neposlali žádný šmejd. Já osobně o tom při tak rozdílné ceně obou modelů opravdu nemíním polemizovat. Cesťák fy Schuco 1/43 za cca 1860 Kč to je trochu "drahý kafe".  V odpovědi také bylo, že mi to klidně vymění za ten správný, že ho mají... což je trochu divné a v rozporu s tím, že dva modely prohodili a skladem měli Aston Martin Zagato z Nordschleife jediný. Já na to, že model vrátím a oni  pošlou peníze. Nabídli mě, že pošlou Kurýra, ale nebyli schopni garantovat, že přijede odpoledne, tak jsem poslal Českou poštou s dodáním v Bratislavě Sloveskou poštou.  Když peníze ani týden po Novém roce "nedorazily", tak jsem se optal mailem kde je problém - s tím že jsem poslal podací číslo zásilky... 

.. nejprve přišla odpověď, že je to "někde na hranicích" a potom najednou přišla zásilka zpět jako NEVYŽÁDANÁ. zkrátka "pán obchodník" se díval podle čísla zásilky do sledování Českou poštou a ne Slovenskou poštou, což by asi měl vědět... alespoň si to myslím. Navíc žádná omluva, že se stala chyba na jejich straně, ale věta: "Kdybyste si pro to nechal poslat Kurýra, tak jste peníze už dávno měl zpět". Tak jsme se nakonec domluvili na Kurýrovi s tím, že jak to bude mít v autě, tak okamžitě pošle peníze na můj účet. Tím trable samozřejmě neskončily - kurýr od PPL nepřijel v pondělí, ale až v úterý. No a a když jsem po jeho odjezdu naskenoval doklad o převzetí a poslal mailem s tím, že by tedy měl podle domluvy odeslat peníze na můj účet. Přišlo jen: "Děkuji"... a peníze ani po týdnu nikde, až po druhé urgenci jsem dostal částku 2006 Kč zpět... s tím, že to dříve nešlo neboť jel pan majitel na veletrh do Norimberku (kua - že by jel už v úterý ?). Nejsmutnější na to všem je to, že ani v jediném mailu nebylo žádné jméno "nějakého" pracovníka e-shopu, takže vůbec nevím s kým jsem vlastně komunikoval. A že opravdu nejsem jediný kdo s nimi měl "značný problém" svědčí hodnocení na HEUREKA.cz

Za mě jednoznačně nejhorší e-shop s doménou cz, kterému je nejlepší se opravdu zdaleka vyhnout!